Alışmak bir yaraağğ bağğrımda kanıyooğğr.

Selam sevgili okuyucularısıları.
Bugün size alışkanlıklarımdan bahsedicem.Niye ? Çünkü görün ne kadar obsesif olduğumu.Gerçekten ben kendimden daha çok obsesif olan bir insan daha tanımadım.
Örneklendireyim, her sabah aynı yerde, hatta aynı masada, aynı şeyi yiyorum.Bir sevdiğim adamı senelerce seviyorum.Sevdiğim bi sanatçıyı hısmımmışçasına(oha) seviyor, onu yerdiklerinde savunuyorum.Önyargılı olduğum yemekleri yemem, her türlü gıda maddesinin son kullanma tarihine bakarım.Bi insanı başta sevmemişsem, kimse bana o insanı sevdiremez, isterse canımı kurtarsın.Her haftasonu aynı yere gidiyorum,Evde dahi aynı koltukta oturuyorum.Bi ayakkabıma bağlanır, ona aşık olur, her şeyi ona yakıştırırım.Arkadaşlarımı dibine kadar sever, bol bol öperim.Aynı espriyi her konuya entegre ederim.Hoşlandığım adamlar hep aynı tiptir.Fikirlerimi değiştirmem (ki bu bence aralarında en acınası huy.)

Bunları değiştirmeye başlamam ise daha başka bir obsesiflik örneği, mesela gittiğim yeri değiştiriyorsam, yeni yere daha çok bağlanıyorum.Çözümü yok dostlar, yok.O sebeple, '' they tried to make me go to rehab but I said 'no, no, no' ''

0 yorum:



Yorum Gönder