Açılım Hakkında

Son zamanlarda uyuz olduğum bi mevzu var; insan ne kadar mantıklı ne kadar muazzam fikirleri olan bir insan olursa olsun, duygusal bir mevzu söz konusu olduğunda hemen oyunlara bağlanıyor kafası.Yok onu diyeyim, yok bunu yapayım.NEDEN YAHU NEDEN ? Halbuki açık olsak, ne olursa olsun kafasında olsak çok kolay çözümlenecek herşey, üzüleceksek üzülücez, sevineceksek sevinicez, ama sonuç olarak olacak ve bitecek.Geriye sonuçu değerlendirme, onunla beraber yaşamaya başlama ve alışma süreci başlayacak.Neden bir insan kendine işkence eder ? Neden karşısındakine küt diye ''arkadaşım uyuz oldum senin bu hareketine, öf hadi özür dile'' vs. demez ? İlla bir oyunlar, kendisi anlasıncılıklar, bişeyler.Birde işin aşk boyutu var ki , kişinin hem çevresini, hem kendi benliğini ağır bir tahribata sürükleyecek olan tam olarak budur.''Ne söylicem ben şimdieaa?'', ''Mesajına geç mi cevap versem, daha çok aklına düşer miyaam?'' Düşmezsin arkadaşım düşmezsin.Ben uyuz olurum mesela bir adam bana bunu yapsa.Bir de kişi gider arkadaşına seksen kere sorar, ''senceaaeeeaa ne demek istedi?'' Ona sor, bana neden soruyorsun? Açılım yapalım arkadaşlar, hep uçlarda yaşayalım.Ya mutlu olalım ya mutsuz.Birisi bize nasılsın diye sorduğunda ''eeeh işte'' demeyelim.Ya kocaman iyi, ya kocaman kötü olalım.Yoksa asla ne giyeceğimize de karar veremicez.
Ben bundan sonra dan diye söylicem kesin kararlıyım ''BEN VARYA SANA UYUZ OLDUM BUGÜN !''

5 yorum:



berraque dedi ki...

ben açılımı FARLARI AÇALIM olarak algılıyorum , bu da bi düşünce , benim , nacizane , hafif nüdist ve sapık düşüncem.
bitti.

Sim dedi ki...

açılmış saçılmışsın, deniz yelkeni gibi.

QQ5000 dedi ki...

Değişmeye karar vermek!
''Değişmek!!
http://www.youtube.com/watch?v=FeMKM-eQPB4

badem dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
badem dedi ki...

bişi diycem,diyorum.bunlar, sizinki yani, fentezi dünyası. siz (benim gibi olmayan çoğu insan) böyle laf edersiniz,sadece kendi yönteminizin "aaarrgh, FAILED!" durumlarında. Bu hayat görüşü, sadece isyan galeyanıdır. Sonra olduğunuz gibi davranmaya,riyakarlığa devam edersiniz. Söylüyom bak: Ben aynen dediğiniz gibi yapıyorum, karşındaki senin gibi değilse, hiç de güzel olmuyor. Duvara karşı tekbaşına yaşıyormuşsun hissi. yanlış yoldasınız. saygılar

Yorum Gönder